Meedoen aan een onderzoek naar diabetes applicaties

threads.card.comments timesRead followers usersWhoLikedContent threads.card.latest: 14 februari 2026
threads.created_at

Beste allemaal,

Ik ben Adrienne Burgers, 25 jaar, en doe de master Human-Computer Interaction aan de Utrecht Universiteit. Ik heb zelf al 15 jaar diabetes type 1, en doe voor mijn master scriptie een onderzoek naar de ervaringen van diabetes patiënten met diabetes zelfmanagement applicaties. Ik ben op zoek naar mensen die met mij in gesprek zouden willen gaan over dit onderwerp in de vorm van een interview. De vragen zullen vooral gaan over jouw persoonlijke ervaringen met diabetes applicaties waaronder gebruikersbeleving, gevoel en mogelijke verbeterpunten. Na het afronden van het onderzoek zullen de bevindingen ook hier bekend gemaakt worden.

Heb jij diabetes (type is niet van belang), gebruik je een diabetes applicatie (zoals LibreLink, Dexcom, mobiele logboeken, etc.) en zou je graag willen bijdragen aan onderzoek om ervaringen met diabetes applicaties te verbeteren? Dan kun je hieronder gemakkelijk een tijdslot inplannen voor een online interview! (participanten behoren 18+ te zijn)

https://calendly.com/adrienneburgers/interview-diabetes-self-management-applications

Ik kijk uit naar ons gesprek! Groeten, Adrienne

threads.updated_at