In de bloei van je jonge leven | Door: Babette Wissink-Heskamp
Door: Babette Wissink-Heskamp
Dit gedicht is geschreven door Babette voor haar zoon Gijs. Hij heeft sinds januari 2013 diabetes type 1. Hij was toen net 8 jaar oud.
In de bloei van je jonge leven
In de bloei van je jonge leven voel jij je soms alleen,
20 jaar en dt1.
In de bloei van je jonge leven voel jij soms zoveel onmacht,
Altijd aanwezig dag en nacht.
24/7 lever jij strijd.
In de bloei van je jonge leven, niemand die het benijd.
Altijd aanwezig nooit met vakantie.
In de bloei van je jonge leven, zo weinig garantie.
In de bloei van je jonge leven knok jij altijd maar door,
Met veel ups en downs gaan we ervoor.
Lieve Gijs, ik ben zo trots op jou,
In de bloei van je jonge leven, ik hou van jou! ❤️