Samenwerking Juggluco en Librelink apps werkt niet meer?

threads.card.comments timesRead followers usersWhoLikedContent threads.card.latest: 26 mei 2026
threads.created_at

Ik gebruik sinds jaar en dag Juggluco en Librelink en beiden gaven de glucose goed aan. Juggluco gaf zelfs meer pieken en dalen als Librelink. Maar goed. Ik gebruik Jugglucoo vooral als "zwevende" waarde op mijn telefoon als ik aan het hiken of fietsen ben. Scheelt steeds weer een app opstarten.

Maar ik heb FSL2 in een nieuwe verpakking gekregen en, zoals gebruikelijk, eerst de Librelink opgestart en daarna Juggluco.

Maar nu krijg ik constant code 19 fout bij Jugglugo, schijnt iets te maken te hebben dat Abbot andere firmware er op gezet heeft???

Heeft iemand anders dit ook? Dat Librelink en Juggluco niet meer samenwerken?

threads.updated_at

comments.amount

comments.go_to_last
comments.created_at

Ik gebruik helemaal geen scanner of software van Abott, maar start de libresensor gewoon op met Juggluco.

Wat is jouw reden om tegelijkertijd met Abbott te werken?

(Juggluco kan hogere pieken en dalen tonen als je het programma zo instelt dat alle meetwaarden van de sensor worden weergegeven. Je kunt er ook voor kiezen om uitsluitend de data die de firmware in de sensor produceert te laten zien. Maar misschien wist je dat al)

comments.updated_at
comments.created_at
Roland S
Ik gebruik helemaal geen scanner of software van Abott, maar start de libresensor gewoon op met Juggluco. Wat is jouw reden om tegelijkertijd met Abbott te werken? (Juggluco kan hogere pieken en …
comments.read_parent

Werkt Juggluco ook met Libre 3+?

comments.created_at
Roald1965
Werkt Juggluco ook met Libre 3+?
comments.read_parent

Uit de handleiding Juggluco

Juggluco

Juggluco is een applet voor bloedglucosecontrole bij diabetespatiënten. De app scant Freestyle Libre (0 en 2) sensoren (via NFC) en ontvangt (via Bluetooth) glucosewaarden vanFreestyle Libre 2, 2+, 3, 3+, Sibionics GS1Sb en GS3, Dexcom G7/ONE+, Accu-Chek SmartGuide en CareSens Air sensoren.

(Volgens de huisregels de Nederlandse tekst opgenomen, met excuses Yvonne 20 mei)

comments.updated_at
comments.created_at
Roland S
Ik gebruik helemaal geen scanner of software van Abott, maar start de libresensor gewoon op met Juggluco. Wat is jouw reden om tegelijkertijd met Abbott te werken? (Juggluco kan hogere pieken en …
comments.read_parent

Roland,

de reden is simpel, de praktijkondersteuning gebruikt Librelink en ze willen graagf zo af en toe meekijken. Dat is de voornaamste reden en omdat ik geen zin om mijn eet en insulinegebruik bij te houden in meerdere systemen gebruik ik Librelink ook daarvoor.

Juggluco heeft het grote voordeel dat ze zwevend en op de voorgrond de glucose kan weergeven en dat is mooi. Scheelt steeds weer een app te openen.

comments.created_at
Albo
Roland, de reden is simpel, de praktijkondersteuning gebruikt Librelink en ze willen graagf zo af en toe meekijken. Dat is de voornaamste reden en omdat ik geen zin om mijn eet en insulinegebruik …
comments.read_parent

Hier zou je ook gluroo voor kunnen gebruiken, mocht Juggluco problematisch blijven. Ben ik ook heel tevreden mee.

profile.avatar
comments.created_at

ik kon ook niks meer met juggluco, ik gebruikte die ook om dezelfde reden, meteen in het scherm af te lezen.

nu weer op de libreview overgestapt.

comments.created_at

Zoals ik al hiervoor schreef zijn alle verbindingen weer hersteld.

Maar wat schetste mijn verbazing afgelopen week, op mijn horloge (Samsung 6) zag ik ineens een berichtje Juggluco app downloaden? (op mijn telefoon). Gedaan en in de normale app Wear OS aangevinkt en ik heb nu ook de waardes op mijn horloge.. :-)