threads.created_at
Ik gebruik sinds jaar en dag Juggluco en Librelink en beiden gaven de glucose goed aan. Juggluco gaf zelfs meer pieken en dalen als Librelink. Maar goed. Ik gebruik Jugglucoo vooral als "zwevende" waarde op mijn telefoon als ik aan het hiken of fietsen ben. Scheelt steeds weer een app opstarten.
Maar ik heb FSL2 in een nieuwe verpakking gekregen en, zoals gebruikelijk, eerst de Librelink opgestart en daarna Juggluco.
Maar nu krijg ik constant code 19 fout bij Jugglugo, schijnt iets te maken te hebben dat Abbot andere firmware er op gezet heeft???
Heeft iemand anders dit ook? Dat Librelink en Juggluco niet meer samenwerken?
threads.updated_at
comments.amount
comments.go_to_last