Beste lezer,
Wij zijn onderzoekers van de afdeling Toegepast GezondheidsOnderzoek van het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG).
Voor een onderzoek naar ervaringen met (langdurig) medicijngebruik bij o.a. diabetes type 2 zoeken we mensen die hun ervaringen met ons willen delen. We zijn benieuwd naar wat goed gaat, wat minder goed gaat, wat werkt of wat juist niet werkt.
Door mee te doen, helpt u ons te begrijpen wat mensen nodig hebben om medicijngebruik vol te houden.
Meedoen kan op verschillende manieren:
Interview (individueel, in het UMCG of online; datum in overleg) en/of
Focusgroep (in een groep van 6-8 mensen wisselt u ervaringen uit)
dinsdag 17 maart van 14-16 uur en/of
vrijdag 10 april van 10-12 uur.
Uw inzet wordt vergoed met een VVV-bon t.w.v. 15 EUR (per activiteit).
Doet u mee? U kunt zich aanmelden via deze link.

3 reacties
Bekijk nieuwste reactie