Hoi hoi
Vorige week stond onze wereld ineens op zijn kop ons zoontje van 5 heeft diabetes type 1 . Hij heeft een sensor er die wouden we niet met onze telefoon koppelen zodat hij gewoon de ontvanger mee naar buiten kan nemen met spelen (freestyle libre 3) of straks naar school . Maar helaas heeft de ontvanger best vaak signaal verlies of als zijn waardes snel stijgen of dalen en sensorfout. Omdat we willen dat hij wel veilig naar buiten kan en naar school moeten we toch aan een gsm denken . Maar al die dingen zijn zo groot hij moet het straks in een heup tasje bij zich dragen. En daar komt straks natuurlijk ook nog een pomp bij of de afstandsbediening van de draadloze pomp . Hoe doen jullie dit .heeft iemand tips voor een wat kleinere telefoon.
Of andere oplossingen .
.Groetjes Renate
17 reacties
Bekijk nieuwste reactie