20 januari 2026 om 20:27
Hallo,
Dit weekend heb ik mijn Kaleido spullen ontvangen en binnenkort ga ik starten met deze pomp. Nu ben ik op zoek naar een beschermhoesje voor de handset DBLG1 van Diabeloop. Iemand tips? Diabeloop of Kaleido hebben daar namelijk zelf niks voor maar geven op hun site aan dat ze de ervaring hebben dat gebruikers zelf passende alternatieven hebben gevonden. Helaas heb ik die nog niet gevonden.
Dus alle tips zijn welkom!
5 reacties
Bekijk nieuwste reactie