We starten deze mooie wandeling van zo’n 5,5 kilometer in het centrum Bergen; door ’t Oude Hof en het Bergense Bos. De wandeling is grotendeels over onverharde paden, waarvan een paar stukken met wat rul zand. Na afloop is er gelegenheid om samen koffie of thee te drinken. Voor leden is de wandeling gratis, partners of niet-leden betalen € 3,00. 

Wandelt u dit keer ook mee? Wandelen is ontspannend, gezellig en goed voor uw lichaam.