We gaan een uur wandelen door de bossen achter de “Slotpleats” en langs de “Poppestien”. Leden van Diabetesvereniging Nederland lopen gratis mee. Niet-leden en partners betalen € 3,00.

Wandelt u dit keer ook mee? Wandelen is ontspannend, gezellig én goed voor uw lichaam.